Hittat lägenhet!

Så lycklig, har hittat en lägenhet att dela här borta! Blev den första jag kollade på, för de andra (förutom en av dem) var verkligen... helsunkiga. Då ska man ha på minnet att jag faktiskt valde ut de jag ville kolla på väldigt noga av alla dem som fanns. Man väljer helt enkelt att utelämna vissa detaljer när man lägger ut sitt extrarum på internet sådär... verkade så bra på korten, men sedan var verkligheten annorlunda. Men, som sagt, en av de jag kollade på igårvar faktiskt helt ok, men läget var det inte. Alldeles för långt borta och tar ca 25 minuter till centrum. Väldigt fint hus var det dock, med trevliga invånare!
Blev dock lyan med de tre killarna. Ringde och frågade om möblerna och de sa att jag kunde ta skrivbordet som stod i vardagsummet. Så, det går nog att fixa till rummet. Kanske till och med kan fråga om jag ka måla om väggarna...? Det roliga med den här lägenheten är att den inte var mycket dyrare än de fyra andra jag hittade...! Helvrickat!
Hur som, här kommer lite bilder på min kommande bostad över sommaren!

Hallen



Köket



Mitt rum



Vardagsrum med dess invånare!



Vy över slottet från vardagsrummet



Kommentarer
Postat av: Moa

Oh, du har tur du! Snyggt. Kan förstå att du är glad, och jag är glad för att du är glad. Jag är glad för annat också, till exempel för att jag kommer och hälsar på dig i april, ska boka biljetter imorgon när min hjärna är lite mer vaken. Borde väl inte vara uppe denna tid på dygnet, men vad ska man göra - natten är så mystiskt attraherande och underbar.

Postat av: McEwen

Shit va fint de e där ändå :-) O utsickten är ju bland de bästa som finns ju! Grattis till den braiga lägenheten ;-)

2010-02-09 @ 21:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0