Back on track!

Ok, så är man tillbaka då. Hemresan gick finfint, förutom den lilla detaljen att flyget var mer än tre timmar försenat... meeeen, vad kan man vänta sig av Ryan Air...? Kom ju i varje fall tillbaka tillslut!
När jag väl hade kommit tillbaka innanför dörrarna runt halv tio sådär och gått till köket för att se om det fanns något ätbart hände något lite irriterande/skrattretande; min egen dörr gick i baklås och det med min nyckel på insidan...! Dessa dörrar ska man låsa själv, så det här skulle inte kunna hända. Som tur var fanns det en till tjej i korridoren, så jag fick låna hennes telefon och så letade vi reda på ett "SOS-nummer". Killen kom inom tio minuter och jag kunde snart andas ut igen. Puuuh! Glad att de hände då, med hjälp inom räckhåll och inte någon av de gånger man gått till köket i pyjamas sådär riktigt sent och hämtat den varma vetepåsen från mikron... DET hade inte varit lika kul!
Nu ska jag tillbringa en stund med att försöka skriva ett personligt brev om mig själv, som jag måste skicka till universiteten här borta när man ansöker. Skynda skynda, lite tid!

Kommentarer
Postat av: Moa

Hoppas du fortsätter uppdatera, och inte faller tillbaka i samma låga frekvens som tidigare ;) Tycker om att läsa hur det går för dig, eller snarare vad som händer, för hur det går vet jag ju - alldeles prima min kära vän! <3 Det var så härligt att träffa dig en stund och prata om senaste tiden, längtar efter dig just nu, men som vi sa - jag kommer till Skottland och hälsar på dig i vår. Det är ett löfte ;) Kramar i massor!

Postat av: Bella

Gut Moa! Ska bli väldigt kul NÄR du kommer!!

Ja, det var jättehärligt att träffas, om än bara för en kort stund! Det är alltid lika trevligt att träffa dig och du får en alltid på ett så himla gott humör! Du är verkligen en äkta diamant bland vänner Moa!!

Ha det så bra i Svearike nu och fortsätt ha roligt mellan allt plugg och slit! Kramar i massor från mitt håll också!

2010-01-07 @ 18:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0